Наші принципи
Сьогодні існує безліч джерел інформації, а отже, пацієнт може отримати про спеціаліста, якому довіряє своє здоров'я, різнобічну інформацію. Вважаю своїм обов'язком повідомляти про себе своїм пацієнтам виключно об'єктивну інформацію, тому вважаю їхній вибір мене як лікаря абсолютно усвідомленим.
Для успішного лікування має бути збіг двох «хочу» – бажання пацієнта та бажання лікаря. За відсутності одного з цих факторів лікування пацієнта не буде успішним. З огляду на те, що естетичне лікування не носить життєво необхідний характер, я лікую тих, з ким наші бажання збігаються.
Лікар несе повну відповідальність за здійснені ним лікувальні дії та спричинені ними наслідки. Саме тому вибір методу лікування залишається за лікарем. Я завжди повідомляю пацієнтам про можливі ризики їх лікування, про можливість вибору з кількох методів, однак не проводжу маніпуляції, які не показані даному пацієнту, але бажані ним. Це пов'язано з тим, що відповідальність за наслідки його вибору стане моєю відповідальністю.
Попри відому утопічну ідею про безкоштовну медицину, вважаю, що лікування, як і інші види послуг у сучасному світі має бути платним. Більше того, сьогодні для надання медичних послуг на сучасному обладнанні, постійного навчання лікаря, забезпечення високого рівня сервісу для пацієнта потрібні дуже великі витрати для клінік. А це означає, що правильне лікування не може бути безкоштовним, і навіть дешевим.
Я люблю своїх пацієнтів. За те, що вони дають можливість займатися улюбленою справою. За те, що вони вибрали мене серед безлічі хороших лікарів. За те, що вони мені вірять. За те, що вони вкладають кошти у власну молодість і красу, а значить, ми разом робимо цей світ кращим.
Я не коментую дії інших лікарів, не проводжу експертних оцінок результатів їх лікування та не оцінюю їхнього професійного рівня. Глибоко переконана, що пацієнт, який довірив лікареві найцінніше – своє здоров'я, не повинен ходити світом у пошуках «авторитетних» думок інших лікарів. Саме відсутність колегіальності у лікарів пострадянського простору призвела до появи пацієнтів, яких за місяць лікувало шість «поганих» лікарів. Я змушена відмовлятися від лікування таких пацієнтів, тому що воно завжди безуспішне.
У свою чергу центр завжди відкритий для лікарів різних спеціальностей, які хочуть спільно проконсультувати свого пацієнта або потребують допомоги.
Основні зусилля були докладені мною, щоб Ваше перебування у клініці було не лише корисним, а й приємним. Це стало можливим завдяки безмежній повазі, яку ми відчуваємо до кожного з Вас. Ви відчуєте цю повагу у кожному жесті співробітників центру. У свою чергу закликаю Вас відповісти повагою до персоналу, відвідувачів та гостей центру. Поважаючи наш час, прошу Вас заздалегідь повідомляти про відміну свого візиту або запізнення, звільнивши вільний час лікаря для інших пацієнтів, якщо не плануєте зайняти його своїм візитом. Взаємна повага робить життя кожного дуже комфортним!
Види омолодження
Останні статті
Підписатися на розсилку статей
Контакти
Ви можете поставити запитання за допомогою форми на нашому сайті.